22 października 2013

Mój budzik

Pewnie niektórzy się zastanawiali, jak się budzą osoby niesłyszące, skoro one nie mogą usłyszeć budzika? To akurat żaden problem. Mamy budziki(zegarki) wibracyjne na rękę, budziki z poduszką wibracyjną (pod poduszkę), małe przenośne budziki wibracyjne pod poduszkę, a nawet zwyczajne komórki telefoniczne, które mają też przecież wibrację.

Obejrzyj koniecznie, aby zobaczyć działanie mojego budzika:



Mam właśnie taki budzik pod nazwą Sonic Bomb Alarm. Nie chciałabym obudzić całego bloku i mieć problem z sąsiadami, więc mam dźwięk całkowicie wyłączony. ;) Dodatkowo można uregulować ton dźwięku od niskich aż do wysokich częstotliwości w postaci nieprzyjemnych pisków :D, niektóre osoby, szczególnie te z małym niedosłuchem, słyszą bez aparatów wysokie lub niskie dźwięki, dlatego taka możliwość może im się przydać.

budzik Sonic Bomb Alertbudzik Sonic Bomb Alert
Sonic Bomb Alert


Ten budzik odratował mój tyłek. Służy już mi trzy lata. Rodzice mają spokój z budzeniem mnie i nie muszą mnie budzić, ponieważ zwykle pierwsza wstaję i pierwsza wychodzę z domu, chociaż często tata też wstaje, by się upewnić, czy już wstałam, choć niepotrzebnie. Jestem zadowolona z kupna takiego budzika.

Z pewnością polecam ten budzik.

P.S. Niestety nie podpowiem Wam, gdzie można taki sam lub podobny budzik zakupić, ja kupowałam za pośrednictwem jednej osoby mieszkającej w Niemczech. Znajomi jeszcze polecają takie budziki:

budzik Shake N Wakebudzik Shake N Wake
Shake N Wake marki Newgen Medicals (allegro)


budzik Sonic Shakerbudzik Sonic Shaker
Sonic Alert/Sonic Shaker (sklep.audifon.net.pl)


Są jeszcze inne podobne budziki, ale można samemu poszukać w zagranicznych sklepach internetowych ;) No to miłego wieczoru Wam życzę!

10 komentarzy:

  1. Polecam też budzik Alarm Clock. Dla osób, którzy czujnie śpią i nie odczuwają potrzeby silnej mocy zrywania ze snu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że istnieje coś takiego :) To dobry wynalazek.
    Pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie miałam się zapytać o to kogoś, ale mnie uprzedziłaś z wypowiedzią

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam ten budzik! Naprawdę jest dobry, w Polsce jest dostępny - można się postarać o dofinansowanie z MOPR czy PCPR w ramach likwidacji barier technicznych w komunikowaniu się - @anatemnein

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam taki budzik sonic i jestem z niego bardzo zadowolony.Dzisiaj taki sam widziałem na giełdzie na Olimpii,używany ale niestety beż poduszki wibrujących,cena tania bo tylko 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. budzik na ręke jest świetny bo nie budzi nikogo oprocz nas http://allegro.pl/budzik-wibracyjny-na-reke-dla-niedoslyszacych-i3775512450.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłem coś takiego: http://audifon.sklep.pl/pl/budzik-wibracyjny-wakenshake-dla-niedoslyszacych.html jestem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy może ktoś z Was wie lub słyszał o budziku który działa na płacz dziecka? Potrzebuje coś co mnie obudzi w momencie gdy dziecko zacznie płakać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa niania elektroniczna. Poszukaj takich niań z funkcją wibracji w Internecie, jest dość ich sporo, bo nie tylko niesłyszący z nich korzystają. ;)

      Usuń
  9. Radiobudziki https://www.oleole.pl/radiobudziki.bhtml są niezastąpione. Polecam sobie taki kupić, jeśli macie problem ze wstawaniem. Zamiast nieznośnego alarmu możecie od rana posłuchać muzyki i wstać w miłym nastroju

    OdpowiedzUsuń